Państwo - Marketing i pieniądze

Biorąc jako punkt wyjścia klasyfikacji opakowań formę ich rozliczeń w obrocie towarowym wyodrębnia się trzy podstawowe grupy: - opakowania wkalkulowane w cenę towaru, - opakowania sprzedane, fakturowane, - opakowania dzierżawione (pożyczone).Opakowania wkalkulowane w cenę towaru, przechodzą one wraz z towarem na własność odbiorcy, zaliczane są do tej grupy prawie wszystkie opakowania jednostkowe oraz niektóre transportowe, na przykład opakowania produktów przeznaczonych na eksport czy produktów trafiających z importu. Druga grupa opakowań to opakowania sprzedane, fakturowane często zwane obcymi, wymienione osobno w fakturze, nie obciążające towaru, powinny być z powrotem odsprzedane dostawcy. Ostatnią już, trzecią grupą są opakowania dzierżawione (pożyczone), pozostają własnością dostawcy i zostają tylko na pewien czas wydzierżawione przez nabywcę, opakowania te zaliczane są do przedmiotów nietrwałych i podlegają zasadom ewidencji i księgowości obowiązującym tę grupę środków pracy.
Tagi: towar, kraj, cena
Struktura strony
Najpopularniejsze
-
Okres ochronny szczupaka kończy się z końcem kwietnia. Jak co roku, w długi majowy weekend wody Pol...
-
Bohater podczas jeden ze służbowych wycieczek poznaje Tylera. Tyler okazuje się sprzedawcą mydła, k...
-
Buty - Wróżby andrzejkowe Jak sama nazwa mówi w tego rodzaju wróżbie atrybutem są właśnie buty? But...
Gadzeżety firmowe

Wiele firm przeprowadzających kampanie reklamowe wykorzystuje gadżety reklamowe. Nie ma nic przyjemniejszego niż ciekawe gadżety firmowe wywołujący uśmiech na ustach klienta. W czasach, kiedy klienci zasypywani są różnego rodzaju upominkami w postaci...