Źródła finansowe - Marketing i pieniądze

Kredyty Nie od dziś wiadomo, że najlepiej się zarabia na pośrednictwie. Ponad połowa sprzedaży nieruchomości odbywa się za pomocą pośredników i w ich kieszeniach znikają ogromne kwoty pieniężne.Pośrednicy to kreatorzy każdego rynku sprzedaży. Przez pośredników przechodzi niezliczona ilość transakcji handlowych. Dzięki pośrednikom wiele biznesów ma szansę na odpowiednie funkcjonowanie! Pośrednicy są niezbędni w niektórych sektorach rynku. Popatrzmy na rynek nieruchomości? Ile znasz firm które zajmują się pośrednictwem w sprzedaży? Kilkanaście w swoim mieście co najmniej a jest ich znacznie więcej. Ten rodzaj biznesu ma to do siebie, że pozwala istnieć małym rodzinnym firmą jak i wielkim przedsiębiorstwom zajmującym się pośredniczeniem w obrocie wielkich pieniędzy i nieruchomości. Pośrednictwo pozwala czerpać zysk bez wkładania własnego nakładu pracy. Możemy siedzieć w domu przeglądać ogłoszenia prasowe, kontaktować się z ich nadawcami i negocjować z nimi stawki za pośrednictwo a później szukać dla nich odpowiedniego klienta. Nie koniecznie warto wchodzić na rynek pośrednictwa w handlu nieruchomościami, może warto sprawdzić inne rynki które nie do końca odkryły jeszcze możliwości systemu pośrednictwa. To rynek który będzie istniał niezależnie od czasów i rodzajów produktów na nim sprzedawanych. Pośrednictwo to doskonały pomysł na biznes.

Kolejnym istotnym zagrożeniem jest reklama ukryta, oddziałująca na podświadomość odbiorcy reklam tak, by w krótkim spocie reklamowym lub reklamie prasowej, stosując częstokroć bardzo wyrafinowane techniki wizualne, przekazać jak najwięcej informacji werbalnych i pozawerbalnych, mogących wywrzeć na człowieku presję psychiczną. Obrona odbiorcy reklamy telewizyjnej przed regułami wpływu społecznego jest możliwa jedynie wtedy, kiedy będzie on je dobrze znał, ponieważ mechaniczne wzorce zachowań czynią odbiorcę bezbronnym wobec tych, którzy wiedzą, jakie są zasady ich działania."By zwrócić uwagę przeciętnego dorosłego odbiorcy stosuje się wiele różnych zabiegów, które przenikają się i ukazują sposoby jawnej lub ukrytej perswazji. By sprzedać swój produkt wykorzystuje się ludzkie działanie, które jest pobudzane przez wewnętrzne siły dynamiczne, zwane popędami, dążeniami czy potrzebami np. do życia w dobrej zgodnej rodzinie. Wykorzystuje się proces identyfikacji, często wyzwala się potrzebę aspiracji, czyli dążenie do bycia kimś innym, lepszym niż się jest w rzeczywistości. Często, by pozyskać uwagę odbiorcy, stosuje się w reklamach humor, wprowadza się też strach i lęk. Wprowadzając do reklamy stany lękowe twórcy reklam wykorzystują fakt, że każdy z nas podświadomie dąży do walki z tym stanem, wykorzystując najczęściej swój system obronny "ja", czyli zbiór mechanizmów, takich jak projekcja, represja, racjonalizacja czy substytucja. Nie jest przecież możliwe życie pozbawione jakiegokolwiek lęku, a konieczność sprostania własnym lękom wpisana jest w rozwój jednostki."

Przygotowując wstępne założenia projektu opakowania, warto zdać sobie sprawę, że konsument dokonując wyboru produktu (głównie w sklepie o samoobsługowej formie sprzedaży) ma tylko kilka sekund, aby zidentyfikować cechy i atrybuty produktu przez pryzmat jego opakowania. Jeżeli opakowanie jednostkowe w prosty sposób nie komunikuje o wartości produktu i korzyści, jakie może otrzymać konsument, nabywając dane dobro, mało prawdopodobny staje się jego zakup. Często powodem takiej sytuacji są szumy informacyjne, wynikające z nadmiaru informacji zawartych na opakowaniu (informacji, które w znaczącej mierze są dla niego niejasne, na przykład piktogramy, których znaczenia konsument finalny nie pojmuje).

Tagi: marketing, produkt, reklama
Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Spacer jest to rodzaj działalności podejmowanej przez człowieka. Dawniej spacer był bardzo prosty c...
  • Pewne spojrzenie na świat ekonomii z boku, stwarza okazję do ciekawych refleksji i zaskakujących wn...
  • Dyskoteka jest to rozdaj pubu. Dyskoteki maja to do siebie ze są czynne tylko w weekendy, czyli wte...

Szatnia

Szatnia jest to rodzaj pomieszczenia. Szatnia była obowiązkowym wyposażaniem każdej dyskoteki ponieważ ułatwiała zachowanie porządku. W lokalu naturalnie były lorze gdzie można było zawsze coś zostawić ale wiązało się to z koniecznością pilnowania rz...