biznesplany lublin

Kredyty Nie chcesz produkować własnych towarów? Warto rozejrzeć się po rynku i zacząć importować produkty np. z Chin i sprzedawać je na rodzimym rynku z dużym zyskiem.Zakładając własną firmę warto pomyśleć o importowaniu towarów z krajów Azjatyckich. Produkcja w Chinach czy Tajwanie jest znacznie tańsza niż w krajach Europejskich co przy dużych ilościach produkowanych wyrobów daje niesamowite korzyści. Importując jakiś towar z zagranicy musimy pamiętać o opłatach celnych, ubezpieczeniu towaru o jego transporcie. Te dodatkowe koszty nie wpływają jednak na intratność takiego interesu. Zabawki produkowane w Chinach są w każdym polskim sklepie dla dzieci, wszyscy chodzimy w ubraniach Made In China i często używamy elektroniki pochodzenia azjatyckiego. Dlaczego więc nie spróbować własnych sił na rynkach zagranicznych i poszukać taniego hurtownika z kraju dalekiego wschodu? Na początek możemy zainwestować niewielkie kwoty pieniędzy i próbować sprzedać towary na przykład za pomocą internetowych portali aukcyjnych. Warto przemyśleć na jakim artykule przemysłowym będziemy mieć największy zysk i import jakiego produktu niesie najmniejsze ryzyko strat. Genialnym pomysłem na biznes jest także import towarów o szczególnych cechach lub towarów regionalnych. Niestety taki biznes musi być poprzedzony intensywnymi badaniami rynku i niesie większe koszty działalności.

Definicja reklamy w aspekcie psychologicznym uwzględnia moment oddziaływania zarówno na strukturę emocjonalną, jak i poznawczą człowieka. Podręczniki psychologii określają całość tej struktury mianem psychiki. Ponadto, reklama dostarcza informacji i posługuje się racjonalną argumentacją, starając się wpłynąć w ten sposób na myślenie człowieka. Stosuje się jednocześnie różne środki mające na celu wywarcie wpływu na ludzkie emocje.Reklama jest rodzajem pośredniego i bezosobowego przekazu informacji, stąd też tak ważne jest w niej przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Reklama, aby została zauważona, musi wyróżniać się kilkoma specyficznymi cechami. Dla osiągnięcia tego celu psychologowie wypracowali mechanizm AIDA. Nazwa ta jest akronimem angielskich słów oznaczających: Działanie (Attention), Zainteresowanie (Interest), Pożądanie (Desire) i Działanie (Action).

W celach reklamowych wydajemy wiele milionów złotych. Stajemy w szranki z konkurencyjnymi podmiotami - któr z nas wymyśli atrakcyjniejszą promocję. Wyrywamy sobie każdy centymetr półki sklepowej. Robimy niemal wszystko, aby sprzedać jak najwięcej naszych produktów. Spróbujmy spojrzeć na to oczami konsumenta, bo to przecież on, nikt inny, podejmuje decyzję o zakupie. Konsument już nawet w małym sklepiku ma do wyboru kilka różnych marek w podstawowych kategoriach produktów, w dużym zaś supermarkecie ma wręcz kilkunastometrowe regały; pamięta coś nie coś z reklam, czasami próbuje nowych produktów, lubi też korzystać z promocji. Niektóre marki już wypróbował i ma na ich temat wyrobione zdanie, innych jeszcze nie kupował. Co teraz włoży do koszyka? Ostatni rzut oka na półkę i... konsument sięga po produkt. Jeśli nie zna go jeszcze zbyt dobrze (lub w ogóle), przeczyta jeszcze (przynajmniej pobieżnie) informacje na opakowaniu, być może sprawdzi również cenę. Produkt trafia do koszyka, konsument idzie dalej. Za chwilę nie będzie już nawet pamiętał dokładnie, dlaczego wybrał właśnie ten produkt, gdyż jego myśli i uwagę zaabsorbują inne produkty.

Tagi: konsument, biznes, produkty
Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Nasz biznes ma się wyśmienicie ale nam ciągle mało. W każdym przedsiębiorstwie trzeba zmian i rozwo...
  • Firmę gogle zna chyba każdy. Obecnie bez tej wyszukiwarki trudno wyobrazić sobie świat Internetu. N...
  •  Gry komputerowe jak niejednokrotnie się okazuje również są biznesem. Oczywiście tylko te najlep...

Ekonomiczne życie

W tej chwili ludzie żyją dostatnie, nie wszyscy jednak mają takie same dochody. Bez względu na to jakie byśmy nie mieli , to musimy umieć nimi zarządzać i o nie dbać. Nie sztuką jest bowiem wydawać, sztuką jest oszczędzać ale w sposób dla nas korzyst...