Rozwój marketingu - Marketing i pieniądze

Kredyty Rozwój marketingu związany jest z rozwojem gospodarki rynkowej, polegającej na masowej produkcji, dystrybucji, rozwojem rynku i procesów wymiany, wzrostem podaży i konkurencji między dostawcami. Stosowanie zasad marketingu było sposobem na osiąganie sukcesów przedsiębiorstwom działającym w warunkach przewagi podaży nad popytem na rynku oraz rosnącej konkurencji .Formułowane definicje marketingu akcentują ukierunkowanie działań na rynek i klienta, podkreślając jednocześnie konieczność zintegrowanego oddziaływania na rynek poprzez instrumenty marketingowe oraz potrzebę zabezpieczenia zyskowności działalności gospodarczej. Już w roku 1776 ojciec nowoczesnej ekonomi Adam Smith w dziele pt. "Bogactwo narodów" w stwierdzeniu: "Konsumpcja jest solą i celem całej produkcji, a w interesie producenta leży dbanie i promowanie potrzeb konsumenta" zawarł istotę współczesnego marketingu .Według Philipa Kotlera "Marketing jest procesem społecznym i zarządczym, dzięki któremu konkretne osoby i grupy otrzymują to, czego potrzebują i pragną".

Są pewne techniki motywacji. Wielu szefów uczy się, jak sprawić, by pracownik czuł się zmotywowany do pracy, ale jest szereg zwykłych zachować pozytywnie wpływających na ludzi. Nie trzeba czytać wielkich książek, nie trzeba też kończyć kursów, by sprawić, żeby pracownikom chciało się działać, zdobywać nowe kwalifikacje. W wielu firmach i instytucjach funkcjonuje coś takiego jak "system motywacyjny". Każdy pracownik mu podlega. Za każde dobrze wykonane zadanie otrzymuje punkty. Może je wymienić na dni urlopu, albo na pieniądze. Pracownik jest wydajniejszy a jego praca przynosi efekty, bo już widzi nagrodę. Nie powinno być tak, że tylko nagroda jest w stanie wymusić pracę, a bez niej pracownik jest bezużyteczny. Dobra motywacja to skuteczna motywacja, niekoniecznie jawna. Można przecież przy najniższych kosztach pochwalić pracownika przy reszcie, czy wręczyć mu małą nagrodę w postaci tego co lubi. Podarować dwa bilety do kina, czy wizytę w SPA. Pomysłów na motywację u pracownika jest wiele. Należy tylko wybrać dobry sposób.

Najszybciej rozwijający się sposób promocji firmy w Internecie. Podczas ogromnego rozwoju, jaki w ostatnich latach przeszedł Internet, reklama przesyłana drogą pocztową, a więc email marketing stał się jedną z najbardziej skutecznych form marketingu wielu firm funkcjonujących na rynku. Dzięki takiej formie marketingu możemy w dużej mierze wpływać na relacje z klientami, bo za pomącą email marketingu tworzymy sieć lojalnych klientów, którzy na bieżąco są informowani o nowy produktach czy działaniach naszej firmy. Za przyzwoleniem klienta, marketing internetowy jest narzędziem, które jest w stanie wesprzeć wszelkie strategie marketingowe. Warunkiem dobrej kampanii z wykorzystaniem email jest jednak odpowiednie jego przygotowanie. Najczęstsze formy, jakie wykorzystywane są przy takich promocjach to biuletyn informacyjny i newsletter. Aby trafiły w odpowiedni sposób do klienta muszą być jednak odpowiedni skomponowane. Ważne też, aby ich graficzna forma była ciekawa i sprawiała, że klient otrzymujący taką formę reklamy będzie skłonny się z nią zapoznać.

Tagi: marketing, praca, rynek
Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Obecnie biznes growy i biznes filmowy coraz bardziej można porównywać. Niedawno jeszcze przewaga br...
  • Czym byłby dzisiejszy rynek finansowy bez pieniędzy, oczywiście są to pojęcia ze sobą powiązane, ta...
  • Firmę gogle zna chyba każdy. Obecnie bez tej wyszukiwarki trudno wyobrazić sobie świat Internetu. N...

Sukces Gadu Gadu

GG zna każdy, codziennie z niego korzystamy i jest to nasz główny system porozumiewania się w zaciszu domowym. Mimo, że jest to niezwykle prosty programik i jest w Internecie wiele dużo bardziej rozbudowanych programików to ludzie wybierają ciągle ga...