Własna produkcja - Marketing i pieniądze

Kredyty Widzisz braki na rynku pewnego towaru? Zacznij go produkować samodzielnie, bądź szybszy, lepszy i dokładniejszy od konkurencji. Znajdź swój własny pomysł na doskonały produkt.Masz własne fundusze i lokal? Zacznij własną produkcje. Po co kupować produkty u hurtowników i sprzedawać je z marżą jeśli możemy postarać się o własną produkcje? Wystarczy własny lokal, odpowiednie maszyny i pracownicy. Często widzimy, że jakiś produkt dostępny na rynku nie ma odpowiedniej funkcji i domyślamy się, że wprowadzenie jej nie będzie kosztowało dużego nakładu sił i nie zwiększy znacząco jego ceny. Warto w takim wypadku zacząć produkować taki produkt i zdobyć tą niszę rynku. Nasz produkt może być lepszy i tańszy od produktu konkurencji - wystarczy tylko odpowiedni pomysł i precyzja w działaniu. Produkuj towary które są potrzebne i mało dostępne na rynku nie pchaj się w sektor opanowany przez gigantów światowych. Decydując się na własną firmę produkcyjną jednak musimy być świadomi, że od wytworzenia produktu do jego sprzedania długa droga. Biznes to także marketing, dystrybucja oraz masę zezwoleń na sprzedaż i produkcję które trzeba zdobyć w urzędach i instytucjach. Pomyśl jaka to satysfakcja po kilku latach przejść się po znanych supermarketach i zobaczyć w nich własny produkt który jest hitem sprzedaży i klienci chętnie po niego sięgają! To wcale nie jest trudne własna firma produkcyjna to duża swoboda w interesach!

Wyróżnia się zwykle trzy rodzaje wpływu mediów masowych na osobowość człowieka: bezpośredni, kumulatywny i podświadomy: - wpływ bezpośredni - wpływ ten zauważa się najczęściej u dzieci; bezpośrednio po obejrzeniu programu telewizyjnego dzieci często reagują bardzo żywiołowo, uzewnętrzniając tym samym stan swoich uczuć; stan taki może się charakteryzować odwagą lub lękiem, radością lub smutkiem, aktywnością lub pasywnością; - wpływ kumulatywny - charakteryzuje się zauważalnym rozciągnięciem w czasie, zazwyczaj jest początkowo niedostrzegany; gdyż proces wpływu rozkłada się samoistnie na kolejne etapy; klasycznym przykładem wpływu kumulatywnego jest wynik kilkukrotnego obejrzenia filmu, początkowo budzącego gwałtowny sprzeciw i krytykę. Po kilku kolejnych seansach ocena negatywna ulega częściowemu złagodzeniu, a czasem wręcz całkowitemu zatarciu. Częste powtarzanie łagodzi ostrość bodźców odebranych podczas pierwszego kontaktu (tu: seansu). Dzieje się tak np. podczas oglądania przez młodych ludzi filmów z widoczną agresją (zaobserwowano w tym wypadku, że wielu młodych widzów przechodzi stopniowo od skrajnej krytyki na początku do nawet pewnego rodzaju przyjemności czerpanej z oglądania obrazów);

To właśnie na półce z towarem koncentrują się efekty wszystkich działań marketingowych producentów i detalistów, od reklamy czy promocyjnych cen aż po ułożenie produktów na regale. Konsument podejmuje decyzję o wyborze produktu spośród wielu marek i wariantów w ciągu 1-2 minut (zazwyczaj jeszcze szybciej, gdyż w naszych czasach nawet na zakupy nie mamy zbyt wiele czasu) na każdą niemal kategorię produktów. Jak przemówić do konsumenta językiem na tyle zrozumiałym, by zauważył nasz produkt i w tymże mgnieniu oka wybrał go spośród całej rzeszy innych? Na szczęście, pośród wielu narzędzi marketingowych jest jedno dostępne każdemu zawsze (lub prawie zawsze) - jest nim opakowanie. Właśnie dlatego tak ogromne znaczenie ma poprawne przeprowadzenie procesu tworzenia opakowań oraz ewentualnych jego zmian.

Tagi: rynek, produkt, marketing
Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Każdy z nas marzy o wygodnym życiu bez ciągłego umartwiania się o dochody i utrzymywanie rodziny je...
  • Własna firma Zdecydowanie coraz więcej młodych osób decyduje się na założenie własnej firmy. I nie ...
  • Aby założyć własną firmę , a przede wszystkim aby osiągnęła ona sukces w postaci wysokich dochodów ...

Odświeżenie znaku

Odświeżenie znaku może poprawić lub popsuć wizerunek naszej firmy.Rewitalizacja logo to nic innego jak odświeżenie i niejako odmłodzenie znaku firmowego. Zabieg ten stosuje się często wobec znaków o źle sprecyzowanej konstrukcji, kiedy badania market...