Nasz biznes - Marketing i pieniądze

Kredyty Nasz biznes ma się wyśmienicie ale nam ciągle mało. W każdym przedsiębiorstwie trzeba zmian i rozwoju działalności! Kto nie idzie do przodu ten się cofa! Jak mądrze rozwijać własny biznes?Twoja firma działa prężnie ma wielu stałych klientów i pewną pozycję na rynku? To najlepszy moment nad pomyśleniem o dalszym rozwoju działalności. Trwanie w jednym miejscu, stanie w martwym punkcie nie jest dobrą taktyką biznesową. Rozwój gwarantuje nowych klientów i nowe źródła zysku. Rozwijając firmę minimalizujemy ryzyko wypadnięcia z rynku w rywalizacji z innymi przedsiębiorstwami o podobnym profilu. Nasz produkt czy usługa powinna być najnowocześniejsza na rynku i stanowić wyzwanie dla konkurentów! Zdobywanie nowych rynków, wprowadzanie innowacyjnych produktów to doskonałe źródło motywacji dla managera firmy. Prowadząc własną działalność musisz być ambitny i dążyć do wyznaczonych celów i ciągle je przesuwać dalej. Tylko takie działanie pozwala istnieć twojej firmie i przynosi zyski z twojego biznesu. Pamiętajmy jednak, że rozwijanie firmy wiąże się z kosztami, które będziemy musieli pokryć z bieżącej działalności lub ewentualnych nowych kredytów bankowych. Nie przesadzajmy zatem z gwałtownością ewolucji firmy. Małe kroczki do przodu są lepsze w dłuższym okresie niż odważne, ale nie przemyślane skoki w przyszłość. Inwestuj i rozwijaj się więc z głową a twoja firma będzie wielka!

Tak więc, jeżeli chodzi o wpływ reklamy na nasze codzienne życie, to najbardziej, ogólnie mówiąc, informacja na temat produktu została zastąpiona obietnicą zaspokojenia jakiejś potrzeby, często przyprawionej ukrytą szczyptą perswazji. Dlatego bardzo dobre efekty wywołuje pokazywanie reklamowanego towaru w otoczce codziennej rzeczywistości. Tak rodzi się silne przekonanie, iż jest on wybierany przez większość. Są to działania zgodne z teorią warunkowania, która określa, że jeżeli coś jest bardziej popularne, to znaczy, że musi być lepsze. Aby tego dokonać, należy najpierw wytworzyć pozytywną otoczkę wokół sytuacji używania danego produktu. Potem pobudzić potrzebę identyfikacji lub aspiracji i czekać kiedy telewidz przeniesie dobre skojarzenia i emocje na dany produkt, dzięki czemu sam produkt wyda się lepszy. Opisany proces znany jest w psychologii jako "psy Pawłowa" albo "efekt halo". Twórcy reklam zdają sobie sprawę z tych prawidłowości i umiejętnie je wykorzystują. Czy zabiegi takie są skuteczne - Wyniki wielu eksperymentów psychologicznych wskazują, że raczej tak.

Tagi: rynek, produkt, klient
Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Angielski to oczywista oczywistość. Znajomość innych języków to dodatkowy atut, ale chcąc wyróżnić ...
  •  Kredyty gotówkowe są nam niemalże wciskane przez bankowców. Oczywiście banki mają w tym swój int...
  • Jak dobrze wiadomo gospodarka na całym świecie jest do siebie podobna i pomimo, że od wielu lat zaj...

Konstrutkywna krytyka

Wściekłość - na pewno znacie to uczucie. Wasz podwładny nie poradził sobie z nowym zadaniem, ale niestety to wy będziecie musieli tłumaczyć się przed szefem. Już wezwaliście swojego pracownika na dywanik i zaraz powiecie mu, co o nim myślicie. Czy je...