Nasz biznes - Marketing i pieniądze

Tak więc, jeżeli chodzi o wpływ reklamy na nasze codzienne życie, to najbardziej, ogólnie mówiąc, informacja na temat produktu została zastąpiona obietnicą zaspokojenia jakiejś potrzeby, często przyprawionej ukrytą szczyptą perswazji. Dlatego bardzo dobre efekty wywołuje pokazywanie reklamowanego towaru w otoczce codziennej rzeczywistości. Tak rodzi się silne przekonanie, iż jest on wybierany przez większość. Są to działania zgodne z teorią warunkowania, która określa, że jeżeli coś jest bardziej popularne, to znaczy, że musi być lepsze. Aby tego dokonać, należy najpierw wytworzyć pozytywną otoczkę wokół sytuacji używania danego produktu. Potem pobudzić potrzebę identyfikacji lub aspiracji i czekać kiedy telewidz przeniesie dobre skojarzenia i emocje na dany produkt, dzięki czemu sam produkt wyda się lepszy. Opisany proces znany jest w psychologii jako "psy Pawłowa" albo "efekt halo". Twórcy reklam zdają sobie sprawę z tych prawidłowości i umiejętnie je wykorzystują. Czy zabiegi takie są skuteczne - Wyniki wielu eksperymentów psychologicznych wskazują, że raczej tak.
Tagi: rynek, produkt, klient
Struktura strony
Najpopularniejsze
-
Fotografia jest w pewnym rodzaju odgałęzieniem, dziedziną sztuki. Fotograf może różnie dobrze wyraz...
-
Dom jest to miejsce gdzie mieszkamy. Dal jednych jest to igloo dla innych willa a jeszcze innych mi...
-
Kredyty gotówkowe są nam niemalże wciskane przez bankowców. Oczywiście banki mają w tym swój int...
Cash Game

Przed rozpoczęciem gry (czy to w kasynie, czy on-line, czy nawet ze znajomymi) należy się dowiedzieć w jaką odmianę pokera gramy oraz z jakimi limitami i jakie są wysokości małych i dużych w ciemno. Cash game tak naprawdę jest to po prostu gra na pie...