Marketing i pieniądze

Kredyty Marketing to zjawisko znane nie od dziś. Zrodził się w wyniku komplikacji życia gospodarczego. Nowo powstałe potrzeby stały się podstawą jego rozwoju a zarazem impulsem do gromadzenia oraz porządkowania wiedzy o tym zjawisku. Jako odmienny od tradycyjnych schematów działań na rynku stał się on przedmiotem wnikliwych badań naukowych i intelektualnych przemyśleń. Wzbogacało to marketing, a dzięki temu coraz lepiej przystosowywało go do zaspokajania potrzeb życia gospodarczego.Marketing jest związany z procesami racjonalnego postępowania na rynku oraz odpowiada wyzwaniom współczesnej gospodarki rynkowej w tej dziedzinie. U źródeł marketingu leży kreatywne myślenie firm i organizacji o nabywcach towarów bądź usług oraz o potrzebach, jakie u tych nabywców można zaspokoić. Taki rodzaj myślenia jest natomiast podstawą wyboru (zwykle świadomego) zachowań umożliwiających celowe skojarzenie zaspokojenia potrzeb klientów z nader efektywnym wykorzystaniem wszystkichdostępnych środków. Przedmiotem wyboru są metody, instrumenty i działania, które wespół tworzą metodyczną oraz instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu. Dążenie do wykorzystywania marketingu jest wyrazem tendencji do zwiększania stopnia racjonalności postępowania na rynku.

Motywacja jest ostatnio terminem bardzo często używanym, przy różnych okazjach. Mamy motywację do czegoś, albo nie mamy motywacji. Jesteśmy zmotywowani, albo zdemotywowani. Co to właściwie oznacza? Potocznie mówiąc, motywacja to wzbudzenie chęci do działania, działanie w celu osiągnięcia czegoś. Można nawet dodać, że motywacja to ochocze działanie w kierunku założonego celu. Bez ochoty, ale z przymusem, też pewnie zrobilibyśmy coś, ale jakaż radość, kiedy możemy zrobić to z własnej nieprzymuszonej woli. Działający pod wpływem motywacji człowiek działa szybciej, ma więcej zapału i mnóstwo pomysłów. Czasem mniejsze doświadczenie ale wielka motywacja może dać więcej, niż wielkie doświadczenie i brak motywacji. Człowiek zmotywowany inaczej patrzy na skutki swoich działań i inaczej podchodzi do powierzonego działania. Z reguły osoba zmotywowana jest optymistycznie nastawiona do tego, co robi i co za tym idzie, osiąga lepsze efekty swojej pracy, nie poddaje się po każdej porażce.

Sprzedaż sieciowa sposobem na pierwszy milion? Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu jest marketing wielopoziomowy, zwany też marketingiem sieciowym. Marketing wielopoziomowy odnosi się do wynagrodzenia osób, które przyczyniają się do sprzedaży produktów lub też wykonania usług. Marketing wielopoziomowy według zwolenników jest jednym z możliwych sposobów wprowadzenia na rynek nowego towaru bez posiadania dużych pieniędzy oraz bez konieczności całkowitego przekazania praw do produktu innym. Marketing wielopoziomowy nie jest sprzedażą bezpośrednią, z jaką jest bardzo często mylony, ani piramidą finansową. Najważniejszą rzeczą odróżniającą ten rodzaj sprzedaży jest to, iż buduje się swoistą organizację, której wielu ludzi sprzedaję niewielkie ilości lub także nabywa produkty tylko do swojego użytku. Najbardziej rozwiniętą firmą w Polsce, której działanie oparte na tych zasadach, jest Amway. Duże znaczenie na rynku mają też inne firmy, takie jak Zepter, Oriflame czy rozwijający się mocno w ostatnim czasie FM Group.

Tagi: działanie, rynek, marketing
Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Zwierzęta są bardzo częstym motywem filmowych ekranizacji. W nowoczesnej historii kina figuruje co ...
  • Postawione stwierdzenie, że Jestem przedsiębiorcą wymusza na nas próbę odpowiedzi na następujące py...
  • Każdy z nas zapewne wie, że jedną z najważniejszych sfer naszego życia zajmują uczucia. Najpiękniej...

Szara strefa

Własna firma Zdecydowanie coraz więcej młodych osób decyduje się na założenie własnej firmy. I nie ma w tym tak naprawdę kompletnie nic dziwnego. Jest to jak najbardziej rzecz naturalna. W końcu każdy z nas chciałby być szefem tylko i wyłącznie dla s...