Import towarów - Marketing i pieniądze

Kredyty Nie chcesz produkować własnych towarów? Warto rozejrzeć się po rynku i zacząć importować produkty np. z Chin i sprzedawać je na rodzimym rynku z dużym zyskiem.Zakładając własną firmę warto pomyśleć o importowaniu towarów z krajów Azjatyckich. Produkcja w Chinach czy Tajwanie jest znacznie tańsza niż w krajach Europejskich co przy dużych ilościach produkowanych wyrobów daje niesamowite korzyści. Importując jakiś towar z zagranicy musimy pamiętać o opłatach celnych, ubezpieczeniu towaru o jego transporcie. Te dodatkowe koszty nie wpływają jednak na intratność takiego interesu. Zabawki produkowane w Chinach są w każdym polskim sklepie dla dzieci, wszyscy chodzimy w ubraniach Made In China i często używamy elektroniki pochodzenia azjatyckiego. Dlaczego więc nie spróbować własnych sił na rynkach zagranicznych i poszukać taniego hurtownika z kraju dalekiego wschodu? Na początek możemy zainwestować niewielkie kwoty pieniędzy i próbować sprzedać towary na przykład za pomocą internetowych portali aukcyjnych. Warto przemyśleć na jakim artykule przemysłowym będziemy mieć największy zysk i import jakiego produktu niesie najmniejsze ryzyko strat. Genialnym pomysłem na biznes jest także import towarów o szczególnych cechach lub towarów regionalnych. Niestety taki biznes musi być poprzedzony intensywnymi badaniami rynku i niesie większe koszty działalności.

Definicja reklamy w aspekcie psychologicznym uwzględnia moment oddziaływania zarówno na strukturę emocjonalną, jak i poznawczą człowieka. Podręczniki psychologii określają całość tej struktury mianem psychiki. Ponadto, reklama dostarcza informacji i posługuje się racjonalną argumentacją, starając się wpłynąć w ten sposób na myślenie człowieka. Stosuje się jednocześnie różne środki mające na celu wywarcie wpływu na ludzkie emocje.Reklama jest rodzajem pośredniego i bezosobowego przekazu informacji, stąd też tak ważne jest w niej przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Reklama, aby została zauważona, musi wyróżniać się kilkoma specyficznymi cechami. Dla osiągnięcia tego celu psychologowie wypracowali mechanizm AIDA. Nazwa ta jest akronimem angielskich słów oznaczających: Działanie (Attention), Zainteresowanie (Interest), Pożądanie (Desire) i Działanie (Action).

W celach reklamowych wydajemy wiele milionów złotych. Stajemy w szranki z konkurencyjnymi podmiotami - któr z nas wymyśli atrakcyjniejszą promocję. Wyrywamy sobie każdy centymetr półki sklepowej. Robimy niemal wszystko, aby sprzedać jak najwięcej naszych produktów. Spróbujmy spojrzeć na to oczami konsumenta, bo to przecież on, nikt inny, podejmuje decyzję o zakupie. Konsument już nawet w małym sklepiku ma do wyboru kilka różnych marek w podstawowych kategoriach produktów, w dużym zaś supermarkecie ma wręcz kilkunastometrowe regały; pamięta coś nie coś z reklam, czasami próbuje nowych produktów, lubi też korzystać z promocji. Niektóre marki już wypróbował i ma na ich temat wyrobione zdanie, innych jeszcze nie kupował. Co teraz włoży do koszyka? Ostatni rzut oka na półkę i... konsument sięga po produkt. Jeśli nie zna go jeszcze zbyt dobrze (lub w ogóle), przeczyta jeszcze (przynajmniej pobieżnie) informacje na opakowaniu, być może sprawdzi również cenę. Produkt trafia do koszyka, konsument idzie dalej. Za chwilę nie będzie już nawet pamiętał dokładnie, dlaczego wybrał właśnie ten produkt, gdyż jego myśli i uwagę zaabsorbują inne produkty.

Tagi: import, konsument, towar
Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Jedna z corocznych imprez koncertowo kabaretowych zarówno dla młodego jak i dla starszego pokolenia...
  • Pojęcie samospalenia można rozumieć dwojako. W pierwszym przypadku jest to dosyć spektakularna form...
  • Łowienie drapieżnej ryby to wyzwanie. Szczupak, okoń, sandacz czy w końcu sum i węgorz to gatunki r...

Bajka

Bajka jest to audycja wzrokowo słuchowa jaką można obejrzeć w telewizji. Kiedy dziecko jest jeszcze małe czyli ma kilka miesięcy nie potrafi jeszcze rozpoznawać kształtów jednak po pewnym czasie wszystko się zmienia ponieważ zaczyna już widzieć kszta...