Sprzedaż

Branża filmowa vs Branża gier a dochody
Obecnie biznes growy i biznes filmowy coraz bardziej można porównywać. Niedawno jeszcze przewaga branży filmowej w ogólnej sprzedaży i dochodach była przytłaczająca, obecnie jest już nieco bardziej wyrównana sytuacja. Sytuacja ma się oczywiście tak, ze tylko prawdziwe hity wśród gier komputerowych mogą dorównać tym z branży filmowej i takie growe hity sprzedają się naprawdę imponująco. Taki Call of duty MW 2 czy GTA IV sprzedawały się w pierwszym tygodniu lepiej niż filmowy hit Jamesa Camerona - Awatar. Jest to niezwykły wynik, ale takie gry jak MW 2 i GTA IV na to na pewno zasługują. Gry jednak mają to do siebie, że tylko w 1 tygodniu sprzedają się doskonale, filmy natomiast mają tutaj nieco inną sytuację i sprzedają się bardziej równomiernie. Mowa tutaj oczywiście o kinie i zyskach ze sprzedaży biletów. Jeżeli chodzi o sprzedaż na dvd, to filmy maja tutaj z reguły wyniki bardzo marne. Teraz porozmawiajmy nieco o piractwie i ...

Cele marketingu - Marketing i pieniądze
Marketing jako kategoria instrumentalno-czynnościowa służy przede wszystkim uzyskaniu przez przedsiębiorstwa określonych celów działania. Przedsiębiorstwo może być ukierunkowane na realizację jednego bądź wielu celów działania. Jeżeli mówimy o jednym celu, wymaga się określenia jego treści (sprzedaż, zysk itp.), sposobu jego wyrażenia (np. rentowność lub wielkość bezwzględna zysku, tempo przyrostu sprzedaży lub wielkość sprzedaży, udział w rynku itp.) i czasu, w którym ma on być zrealizowany .Przedsiębiorstwo nie musi być ukierunkowane wyłącznie na realizację jednego celu. Celów o różnorodnej treści, może być więcej, a relacje pomiędzy nimi mogą być różne. Przy mnogości celów relacje pomiędzy nimi mogą polegać na tym, że istnieje jeden główny cel oraz kilka celów jemu podporządkowanych, których osiąganie warunkuje realizacje celu głównego. Cele podporządkowane mogą również występować jako ograniczenia w procesie realizacji celu głównego. Tego typu związki między celami podporządkowanymi a celem głównym wskazują na komplementarność celów.Relacje między celami mogą również polegać na tym, że istnieje cel główny (podstawowy) oraz ...

Wizytówki - Serwis kredytowy
Wizytówki są sztandarową pamiątką naszej firmy w rękach klienta.Gdy zastanawiamy się nad tym, jakie wybrać wizytówki, musimy zawsze pamiętać o tym by jednoznacznie kojarzyły się z już stworzonym wizerunkiem naszej działalności. Wizytówka jest niejako sztandarem firmy. Powinna być ona, zatem niepowtarzalna i budząca pozytywne skojarzenia z naszą firmą. W czasach, kiedy przeżywamy szum informacyjny, kiedy codziennie do naszych rąk trafia kilka wizytówek, musimy zdawać sobie sprawę, że nasze wizytówki muszą się wyróżniać, aby nie trafić do kosza na śmieci. Powinniśmy zastanowić się, zatem nie tylko nad projektem, który bezwzględnie musi być jasny i przejrzysty, ale też nad wyborem odpowiedniego papieru i metody druku. Wizytówki drukować możemy za pomocą różnych metod. Zasięgając rady osoby z doświadczeniem dowiemy się, jaką metodę powinniśmy wybrać, aby była dla nas najbardziej odpowiednia. Pięknie prezentują się wizytówki, na których wykonano druk tłoczony. Są niestandardowe i na pewno pomogą w zapamiętaniu naszej firmy przez potencjalnych klientów. Aby zrozumieć definicję ...

Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Marketing jako zintegrowany zbiór działań i instrumentów jest bezpośrednio powiązany z rynkiem, jeg...
  • Wszyscy jesteśmy kolekcjonerami i nawet sobie nie zdajemy z tego sprawy. Najczęściej nasze kolekcjo...
  • Polsce sporty wodne stoją na przyzwoitym poziomie. Przynajmniej tak to wygląda na pierwszy rzut oka...

Rodzaje towarów, czyli dóbr

Każda rzecz posiada swoją wartość. Jednak co określa tę wartość? Oczywiście odzwierciedla ją wartość pieniężna, która wytworzyła się przez długi okres czasu na zasadzie porównań pomiędzy pracą jaką włożył wytwórca w produkcję, relatywną wartością sur...