Film

Branża filmowa vs Branża gier a dochody
Obecnie biznes growy i biznes filmowy coraz bardziej można porównywać. Niedawno jeszcze przewaga branży filmowej w ogólnej sprzedaży i dochodach była przytłaczająca, obecnie jest już nieco bardziej wyrównana sytuacja. Sytuacja ma się oczywiście tak, ze tylko prawdziwe hity wśród gier komputerowych mogą dorównać tym z branży filmowej i takie growe hity sprzedają się naprawdę imponująco. Taki Call of duty MW 2 czy GTA IV sprzedawały się w pierwszym tygodniu lepiej niż filmowy hit Jamesa Camerona - Awatar. Jest to niezwykły wynik, ale takie gry jak MW 2 i GTA IV na to na pewno zasługują. Gry jednak mają to do siebie, że tylko w 1 tygodniu sprzedają się doskonale, filmy natomiast mają tutaj nieco inną sytuację i sprzedają się bardziej równomiernie. Mowa tutaj oczywiście o kinie i zyskach ze sprzedaży biletów. Jeżeli chodzi o sprzedaż na dvd, to filmy maja tutaj z reguły wyniki bardzo marne. Teraz porozmawiajmy nieco o piractwie i jego wpływowi na dochody. Na pewno ma on spory wpływ, ale rozkłada się on niemalże tak samo w branży filmowej jak i w branży gier, toteż na wyniki pomiędzy tymi branżami wielkiego wpływu nie ma. Jednakże ogólny wpływ jest bardzo istotny. Ja osobiście wolę pójść na film do kina niż wydać sporo więcej na oryginalną grę. Za 1 obejrzanych filmów w kinie zapłacimy mniej więcej tyle co za jedną , może dwie produkcje na komputery czy konsolę nowej generacji. Uważam ,że ceny gier są dla przeciętnego użytkownika nieco za wysokie, toteż wielu ściąga gry z Internetu, co nazywamy piractwem i niestety obecnie ciężko temu zaradzić, obniżka cen na pewno w tym momencie by pomogła walczyć z piractwem, ale przecież developerzy też muszą na czymś zarabiać. Obecnie zarówno gry jak i firmy to ogromne koszta produkcji , a żeby one się zwróciły muszą być odpowiednie dochody ze sprzedaży. O ile ceny w kinach są do przyjęcia o tyle ceny gier mogłyby być nieco niższe, co przecież wcale nie musiało by oznaczać spadku dochodów ze sprzedaży, mogłoby się przecież sprzedać więcej tytułów, a co za tym idzie zyski byłyby co najmniej porównywalne. Tak więc z całego artykułu wnioski są takie , że w świecie biznesu gry komputerowe dogoniły już tak naprawdę filmy, interaktywna rozrywka rozrasta się szybciej i podejrzewam, że będzie w przyszłości już nie tylko dorównywać ale i zyskiwać przewagę nad branżą filmową, jednak i ta może spać spokojnie, bo zapotrzebowanie na taką rozrywkę będzie chyba praktycznie zawsze. Zapraszam do lektury kolejnych artykułów na tej witrynie. ...

Struktura strony

Najpopularniejsze

  • Załóż własną firmę świadczącą usługi sezonowe. Nie wiąż się na stałe z jedną dziedziną życia, przes...
  •  Nie chcesz produkować własnych towarów? Warto rozejrzeć się po rynku i zacząć importować produk...
  • Łapacze snów są aktualnie dosyć popularną dekoracją mieszkań, kupić je można bez najmniejszego prob...

Ciepły dom - Spędzanie czasu zimową porą

Dom jest to miejsce gdzie mieszkamy. Dal jednych jest to igloo dla innych willa a jeszcze innych mieszkanie. Domy różnią się wielkością i wyglądem jednak wszystkie są miejscem szczególnym do którego zawsze wracamy. Latem jest tak ze mało w domu spędz...